מיכלי, איפה את היום?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הייתי רוצה לשמוע ממך.....
היי קלי אחר הצהריים טובים אני כאן איתך ולא עוזבת אותך בכלל פשוט עכשיו רק התפנה בשבילי המחשב איך הייתה הבדיקה באיזה שעה היא את כבר אחריי או לפניי? בכל מקרה אני אקרא אחורה לראות אם כתבת משהו שלא תצתרכי לכתוב פעמיים שלך ואוהבת אותך
כן ברוך השם הכל בסדר, יש רק את עניין הדם בשתן שצריך לבדוק אבל הרופא לא אמר שזה צריך להדאיג שזה שכיח כי האיזור גדוש בנימי דם וזהו..... נראה לי שאת האולטרסאונט הבא אני כבר אעשה אצל תמרקין..... בעוד שבוע וחצי בשקיפות עורפית......... נשיקות. קלי.