האם מותר להשתמש בנרות בהריון?דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בשבוע 14 להריון עם פטרת בנרתיק טופתי על ידי משחה ללא תוצאות. היום ביקרתי שוב אצל הרופא והפעם קיבלתי נרות בשם גינו פבארין. שאלתי היא האם נרות אילו יכולים להזיק לעובר? אודה בעבור חוות דעתך המהירה
שלום לך, אני מתארת לעצמי שאם הרופא נתן הוא בטח יודע אבל הכי בטוח להתקשר לאחד המכונים הטרטולוגיים שם תגידי את שם התרופה ויגידו לך אם זה בטוח לשימוש או לא, מספרי טלפון תמצאי אם תקישי במנוע חיפוש: "טרטולוגי" אני תמיד דיברתי עם זה שבאסף הרופא - הם תמיד עונים ונחמדים.