ערכי בטא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, מחזור אחרון - 13.7. טיפול באיקאקלומין חודש ראשון (חצי כדור למשך חמישה ימים מהיום ה-5). בטא - 389 ב- 11.8 בטא - 1292 ב-13.8 מחזור אחרון היה לאחר הריון כימי (בטא שירדה מ-14 ל-2). בדר"כ זמן מחזור ארוך של כ-35 יום האם הבטא לא גבוהה מידי? האם זה יכול להעיד על בעיה? הבטא הוכפלה ב-3 תוך יומיים? האם זה תקין. תודה רבה, דניאלה
היי דניאלה, לא נראה לי שיש מה לדאוג,עצם זה שזה מתפתח זה מצויין ומצ"ב קישור שאומר שההכפלה באופן מדוייק צריכה לקרות כל 30.9 שעות....כך שפי 3 יכול להיות מוסבר כך. http://www.bobrow.net/kimberly/birth/hcglevels.html בכל מקרה,החל מבטא 2000 בערך ניתן כבר לראות שק הריון ובכלל מרגע שניתן לעבור לאולטראסאונד (בין שבוע 6-8 ) ולבדוק את תקינות ההריון ,אין צורך לעקוב אחרי בטא,כי זה לא כזה מידע מדוייק ומכניס סתם ללחצים מיותרים. בהצלחה!