למיכלי, קלי ולכולן.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי לכולן. מה שלומכן, איך אתן מרגישות? טוב יש לי בשורה קצת עצובה, אז אני עוזבת את הפורום הזה משום שמצאתי פורומים אחרים אשר עוסקים בנושא הרוחניות והומאופטיה אשר יכולים קצת יותר לעזור לי ועוד פורום שיש בו רופא מתה"ש אשר אני מרגישה מאוד נוח ובטוחה לשאול אותו שאלות יכול להשיב לכל שאלותיי בלי שאצטרך לחכות הרבה זמן עד שהרופאים בפורום הזה יענו לי. אני מדי פעם אכנס להציץ אך לא יותר מזה. אז לכולן שיהיה לכן בהצלחה בכל וחושבת עליכן המון המון, שלכן רינת.
אם את יכולה לשתף.......
היי, תודה רבה על האיחולים שיהיה לך המון בהצלחה.......