צריכה תשובות - תענו לי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
זה בקשר להודעה שכתבתי מקודם אני ממש צריכה ייעוץ אל תנטשו אותי בדיוק עכשיו
אודליה היי. מה שלומך, מנסיוני אני יכולה לומר לך שלמה לא תלכי לעשות מחר על הבוקר בדיקת דם ובערב כבר תהיה לך תשובה מדוייקת ב-100% ואז כך תוכלי לדעת את מצבך, כי יש שתי סיבות לאיחור של המחזור ואת יודעת כבר מהן: 1. או שאת כן בהריון 2. או שיש לך איחור בגלל שאת לחוצה מכך שאולי את בהריון או לא והנך חושבת על זה כל הזמן. אז זהו אודליה, אנני רופאה ובלי בדיקת דם להריון אי אפשר לדעת למה יש לך איחור, אז גשי מחר ושיהיה לך בהצלחה בכל תשובה שתרצי.