לקלי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי קלי קראתי את מה שכבתבת אין לי מושג בקשר לקרטיה אבל יש כאן המון בנות שלקחו את הכדור והן יוכלו לומר לך אז תכתבי את זה שוב ותכתבי שזה לכל הבנות שלקחו קרטיה בקשר לדלקת בדרכי השתן נראה לי יותר הגיוני מכיוון שאצלי בראש חום תמיד מתקשר לדלקת ו... זה לא גורם שום נזק לעובר פשוט ברגע שמגלים את זה לקחת אנטיביוטיקה והכל יהיה בסדר אגב אין שום בעיה עם אנטיביוטיקה בהריון תרגישי טוב
תודה על התשובה, אני אכתוב לבנות. פשוט אני קצת מודאגת אני קוראת דברים ומפחדת שיש לי את זה ......נקווה שהכל בסדר.....