בדיקות גנטיות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי בנות, רציתי לקבל דיעה על בדיקות גנטיות במהלך ההריון, האם לדעתכן, יש טעם לערוך סקר גנטי (הכולל עץ משפחתי שלי ושל בעלי), על מנת לאתר סיכון של מחלה גנטית? חשוב לציין, שאנחנו לא ממוצא אשכנזי, ולפי מה שהובהר לי, הסיכוי למחלות גנטיות קטן יותר. מה דעתכן?
אני מצרפת לך קישור לבי"ח שיבא-תחפשי שם קישור למכון הגנטי ושם יש הסבר מפורט על כל הבדיקות הגנטיות לפני ובמהלך ההריון. בהצלחה ! http://sheba1.rainland.co.il/main/site/index.php3?mod=firstPage