תנועות עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 19 ואינני מרגישה תנועות עובר - למרות שבאולטרסאנד בשבוע 16.5 הכל נראה היה תקין - האם יש סיבה לדאגה ?
ענתי, נא לא לדאוג ולהלחץ סתם. אני התחלתי להרגיש רק בסביבות שבוע 20-21 וגם אז זה היה מאוד נדיר, בערך אחת ליומיים-שלושה, וגם אז הייתי צריכה להתרכז. בהתחלה זה מאוד חלש. עכשיו (שבוע 24) זה עדיין די חלש אבל כבר קורה פעמיים-שלוש ביום. עדיין צריך להתרכז. חוצמזה, יכול להיות שאת מרגישה אבל לא מייחסת את זה לתנועות העובר. העיקר שהכל תקין בUS. אל תדאגי, זה גם יבוא.