לפרוסקופיה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי לפרוסקופיה לפני שבוע.(עבר בהצלחה הוצאו ממצאים ציסטיים-דרמואיד) מתי אפשר לקיים יחסים ? ומתי אפשר להתחיל לתכנן הריון לאחר הניתוח?? תודה
שרית שלום. גם אני עברתי משהו דומה בגלל שההפלה שנאלצתי לעבור לא הצליחה. האחות שטיפלה בי מהתחלה ועד הסוף אמרה שאחרי דבר כזה כבר לא משנה אם נכנסים להריון לפני שהמחזור מופיע משום שהרחם כבר נקי ובטוח לקלוט הריון חדש. המחזור יופיע תוך שבועיים שלוש ממועד הלפרוסקופיה. שיהיה לך בהצלחה.
תודה רציתי לדעת יותר על זמן ההחלמה מניתוחים כאלה שבוע שבועיים מתי חוזרים לפעילות שוטפת מלאה..בדרכ???