בדיקת GCT 50 gr
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
זוהי בדיקה שקיבלתי מהרופא לעשות בשבוע 24. האם יש צורך בצום? (נאמר לי ע"י הרופא שאין צורך בצום והאחות אמרה שכן) האם בדיקה זו גם נקראת בדיקה של העמסת סוכר? מהם הערכים התקינים?
בדיקת העמסת סוכר או בלעז GCT הינה בדיקה הנעשית "לא" בצום, לאחר ארוחת בוקר רגילה ומטרה להוות בדיקת סינון לנשים שבהריון- מי חשודה כסובלת מסכרת הריונית. הערך הנורמלי העליון הינו 140 , במידה ומתקבלת תוצאה חריגה יש לבצע העמסה מלאה של 100 מג' סוכר הנעשית לאחר דיאטה מתאימה והערך הראשון נמדד בצום,השני כעבור שעה,השלישי כעבור שעתיים והאחרון כעבור 3 שעות. בהצלחה