החלשות כאבים בחזה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 10 להריון. עד לשבוע האחרון היו לי כאבים בחזה (לא נוראיים). בשבוע האחרון הכאבים פחתו והופיעו לסרוגין לפעמים מעט רגישות בפטמות. האם החלשות הכאבים (יתכן לקראת סוף השליש הראשון) היא תופעה מקובלת או שעלי לבדוק האם הכל בסדר ?
היי, גם אני בשבוע 10 וכל מהשאני יכולה להגיד לך שזה תמיד טוב להיבדק כשיש ספק ,זה שתשתגעי לא ממש יועיל להריון ושום דבר רלא יכול לתת תשובה כמו אולטרסאונד. בכל מקרה ממה שזה נשמע לא צריכה להיות בעיה.