סקירת מערכות מוקדמת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בנות יקרות, אחלו לי בהצלחה בעוד כ-3 שעות אני עומדת לעשות את הבדיקה, הריון שלישי ויש לי פרפרים כמו בהריון ראשון ,אם לא יותר גרוע. איריס
כבר די מאוחר ואת בטח בעיצומה של הבדיקה אבל בכל מקרה שיהיה בהצלחה ודי ברור לי שגם בהריון החמישי מתרגשים אז זה נראה לי די נורמאלי, עדכני אותנו בנוגע לתוצאות ומה יש לך בבטן!!!!!!!!!!!!!!
דבר ראשון כל מה שנצפה תקין תודה לאל. דבר שני יש לי ביקורת בעוד כשבוע כיוון שהלב מסיבות טכניות בהדגשה לא נצפה טוב , נראו החדרים אבל קשה היה לראות את המחיצה וכן האדון ( כן זה בן!!!!) החליט לשים את היד על הפנים לכן היה קשה לראות את השפתיים. בכל מקרה יש לי המשך בדיקה ב- 18.8 ונקווה לתוצאות טובות, עדכט\ונים בהמשך. איריס דרך אגב דר' גד מלינגר מומלץ ביותר!!!!!