ירידת מים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע ה-20 להריוני. עד כה ביצעתי את כל הבדיקות (למעט מי שפיר) והתוצאות היו תקינות. לפני שבוע ביקרתי אצל הרופא והכל היה תקין באולטרסאונד. בימים האחרונים יש לי רטיבות מעטה על התחתונית והתחתונים ואני חוששת שמא מדובר בירידת מים איטית. הנוזל מריח כמו שתן. האם יתכן כי מדובר בבריחת שתן והפרשות ? אין לי כאבים כלשהם. מה עלי לעשות ?
תרגישי טוב
אין צורך להיבהל ואין למה לרוץ לרופא אבל בהחלט כדאי להתקשר אליו ולשמוע את דעתו מכיוון שאני אינני רופאה אבל אני יכולה להגיד לך שבריחת שתן היא תופעה נפוצה בהריונות בהצלחה
תודה על העצה. אני אכן מתכוונת להתקשר לרופא ומקווה לטוב.