ממתי מתחילים לחשב גיל הריון?- חשוב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני הייתי אמורה לקבלת מחזור בתאריך 29/07/03 לאחר בערך 28 יום. עשיתי בדיקת הריון וזה יצא תקין ושאלתי האם מתחילים לחשב גיל הריון מתאריך מחזור אחרון או מתאריך שבו הייתי אמורה לקבל?. זה חשוב מאוד מאחר יש לי בעיות קרישות ואני צריכה לקבל זריקות
גיל הריון מחשבים מיום הווסת האחרונה שהייתה (יום הדימום הראשון )
אז החישוב כאמור הוא מיום הוסת האחרונה.....כך שאת בשבוע רביעי כבר בזמן שהביוץ היה רק לפני שבועיים. תוכלי לומר לי ,אם לא איכפת לך כמובן,מאיזו בעיית קרישיות את סובלת? לי יש MTHFR הומוזיגוטי. בהצלחה !
ראיתי שענית לי בעמוד קודם...פקטור 2 ...המקרה שלך הוא לא חס וחלילה של זו שכתבה שם נכון ?