קרן פ.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קרן יקרה(את בעצם זוכרת אותי כ א.) ראיתי שהלידה שלך קרובה ורציתי לאחל לך המון הצלחה,תמכת בי לפני ההריון הנוכחי אחרי ההפלה שעברתי וממש עודדת אותי! ואני עוקבת אחר ההריון שלך (שאני יודעת כמה הוא יקר אחרי 3 הפלות)אני בשבוע 24 ומקווה כבר להגיע לשלב שלך... אז שוב המון תודה והמון בהצלחה!!! ממני א.
א.ש. הי עכשיו אני זוכרת אותך לפי א אני שמחה שאת מתקדמת יפה מאוד תודה רבה לך על התעינות שלך בי אני גם עוקבת אחרי כולן פה. שיהיה לך בהצלחה ותמשיכי לעדכן אותי מה קורה איתך.