סטודיו סי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מישהי יודעת פרטים/המלצות על הקורסים של נשים בהריון בסטודיו סי ? או אולי מקום אחר בו יש קורסים מיוחדים לנשים בהריון ? מאיזה שבוע עד איזה שבוע מומלץ להתעמל ?
קודם כל בהצלחה בהריון וגם בלידה לפני שאת נרשמת לסטודיו סי אל תתחייבי מפני שאני נרשמתי אני לא בהריון אבל נרשמתי ולא הייתי כל כך מרוצה רציתי לבטל הם אמרו לי שהם מחזירים את הכסף עד חודשיים מיום הביטול וכבר עברו 3 חודשיים וכול פעם הם אומרים שזה בטיפול וכו... וחוץ מזה שהיתה כתבה בעיתון ידיעות במוסף כלכלה של דניאלה שמי גם אנשים התלוננו על השרות שלהם ראי הוזהרת בהצלחה