קרישת דם- קלקסן אחרי מות עובר בחודש שמיני
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אחרי מות עובר ברחם בחודש השמיני... צריכה לקחת בהריון הבא קלקסן עקב קרישתיות יתר. כי מי שיודעת על זה משהו- נא עזרי לי לקבל פרטים. האם הזריקה כואבת? מה הסיכונים שלה? עד כמה הבעיה הזאת בדם קשה? וכדומה... [email protected]
גלית הי אני לאחר שלוש הפלות ויש לי את הבעיה של קרישת דם היום אני בהריון חודש תשיעי שבוע 38 לוקחת כדורי קרטייה וזריקות קלקסן מזריקים אותן בבטן או בירך הזריקה לא נעימה אבל בואי נאמר את האמת אין כל כך ברירות זה מה שמחיאה את העובר. אז שיהיה לך בהצלחה מקווה שעזרתי לך.
קודם כל צר לי על שעברת.... תוכלי לומר לי בבקשה (אם זה לא פרטי מדי ) איזה פקטור בקרישיות לא תקין אצלך ? אני גם סובלת ממשהו בקרישיות ומתכוננת להריון נוסף אחרי 2 הפלות ודי מתלבטת לגבי קלקסן. בהצלחה בהמשך !
הי, גילי אצלי מצאו בעיה בפקטור 2 ואמרו שאני אצטרך להזריק את קלקסן