שימוש ממושך בגלולות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני השתמשתי כ- 7 שנים בגלולות, לאחר התיעצות עם רופאת נשים ובדיקות שגרתיות לודא שהכל תקין החלטתי להפסיק להשתמש בגלולות לפני כחודשיים. כאשר קיבלתי מחזור בחודשיים האחרונים הוא נמשך כיומיים שלוש עם דימום קל. בשנים האחרונות קיבלתי מחזור 5 ימים עם דימום סדיר. האם תהיה לי בעיה להיכנס להריון? האם כדאי לחכות עוד קצת או שאפשר מיד להיכנס להריון?
אני השתמשתי בגלולות 7 שנים, הפסקתי לקחת אותן לפני 6 חוד' ואני ובעלי ניסינו כולה חודשיים עד שנקלטתי ועכשיו בשבוע 8 והכל ברוך השם בסדר. דרך אגב "המחזור " שקיבלת בזמן הגלולות זה מחזור מזוייף ולכן משך המחזור שלך עכשיו זה המחזור האמיתי. יקח בערך חודשיים עד שהמחזור הטבעי שלך יחזור לעצמו. בהצלחה