מה זה השרשה נמוכה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מישהי יודעת מה זה השרשה נמוכה? עשיתי אתמול סקירת מערכות בשבוע ה - 22 הרופא שביצע את הסקירה אמר שהכל בסדר לשמחתי. מאוחר יותר עיינתי בדף שקיבלתי מהסקירה שם היה כתוב 'השרשה נמוכה' ולהיות במעקב וביקורת. ואני מזה נלחצתי ונבהלתי. משהי יודעת מה זה? האם אני צריכה לדאוג? אני מרגישה לחצים חזקים בבטן למטה וכאבי בטן ואפילו צירים קלים - האם זה קשור? תודה למי שתעזור לי.
השרשה - זה המקום שהשילייה יושבת בו. הכוונה שאצלך היא יושבת נמוך, לא בחלק העליון ולא בדפנות הרחם, אלא קרוב לצוואר הרחם. אם אין לך שם צלקת מניתוח קיסרי - אין לזה שום משמעות. אם השילייה מאד נמוכה - היא עלולה לשבת גם על חלק מצוואר הרחם (שיליית פתח חלקית), ואז צריך להיות במעקב הדוק יותר מחשש לדימומים ואולי לבעייה בלידה. לחצים, כאבי בטן וצירים ממש לא קשורים למיקום השילייה - אם הם נמשכים, תגשי לרופא כדי לבדוק שזה לא צירים מוקדמים ! המשך הריון קל ובריא !!!