לכל הבנות שבהריון!!!!!!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי בנות, אני בסוף שבוע 8, תודה לאל יש דופק אבל בימים האחרונים יש לי לפעמים מעין דיקות בתוך הבן, זו תחושה כאילו מישהו צובט אותי מבפנים או לחילופין דוקר אותי עם סיכה זה מלחיץ אותי. רציתי לשאול אתכם אם גם לכן יש/היה את זה?????
כן שלומית זה אמור להיות תקין הרחם לאט מתרחב ולכן תחושת הדקירות. הריון נעים וקל שיהיה לך
לי אישית לא היה בדיוק מה שאת מתארת אבל יש מעין כאבים מוזרים (כנראה שכל אחת מרגישה את זה אחרת...) וזה כנראה מהתרחבות הרחם והשרירים שתומכים אותו. אם הכאבים מחמירים וממשיכים להדאיג אותך או לחלופין יש לך דימום - תלכי לרופא ואל תזניחי כבר לא מדובר רק בך.......