שבוע 6 להיריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בתחילת השבוע ה- 6 להיריון. היריון בתוך הרחם כפי שנצפה בבדיקה ראשונה. בימים האחרונים, יש לי כתמים חומים (כמו כתמי קדם וסתי). אני קצת מודאגת. תופעות של היריון כמו בחילות, כאבי חזה, כאבי בטן תחתונה(מעט)- יש לי. האם יש סיבה לדאגה? בדיקת אולטרא סאונד לבדיקת דופק עוברי - יש לי רק ביום שלישי הבא ב- 5.8. נא הרגיעו אותי!!!!!
חן היקרה שלום. קודם תרגעי ותשכבי לנוח זה הכי חשוב להריון בשלב זה. לגבי מה שסיפרת כדאי לך להקדים את התור כדי להרגיע את השקט הנפשי ולראות שהכל אבל באמת הכל בסדר ואין שום מקום לדאגה. לפני יומיים או שלושה בערך דיברתי אם אחות בי"ח במח' קניקולגיה לגבי כתמים חומים אשר מופיעים בזמן ההריון או בתחילתו ואני רוצה להרגיע אותך והיא אמרה לי שזה בא בעקבות ההריון, אז חן בבקשה הפסיקי לדאוג ותחשבי תמיד רק טוב ולכי תבדקי שהכל תקין ובסדר. בהצלחה רינת.