דופק
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בנות יקרות נשארו עוד יומיים לבדיקה של דופק לעובר אני בקושי מצליחה לישרוד את הזמן מרוב פחד ני אחרי שתי הפלות על אי התפתחות דופק ולידה של תינוקת בת שנה מקסימה אנא עודדו אותי
לימור יקרה, כל הריון שונה מקודמו. אין באמת סיבה שלא תראי דופק אם יש לך כבר בת בריאה. תשמרי על אופטימיות, זה מאוד חשוב כדי לא להתחרפן. מקוה לשמוע בשורות טובות,איריס.
היי לימורי אני מאחלת לך כל טוב ותזכרי תמיד אלוהים מצד אחד נותן את הסטירה ומצד שני מלטף ועכשיו מגיע תור הליטוף אני אחזיק לך אצבעות ושתדעי רק אושר אמן ואמן וחוץ מזה אני לא יודעת עד כמה זה מנחם אבל יש לך ילדה מקסימה בבית שאת צריכה להיות חזקה בשבילה