האם הבנתי נכון ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נאמר לי שאני בהריון בשבוע 6+5 (שש פלוס חמש)- האם המדובר בשבוע שש מלא ועוד חמישה ימים ? אם כן,באותו יום הייתי בעצם בסוף השבוע השביעי. האם הבנתי נכון את הטרמינולוגיה? תודה רבה! נורית
נורית ברכותי, אם נאמר לך שאת בשבוע 6+5 המשמעות היא שעברו חמישה שבועות מלאים ושישה ימים מיום הווסת האחרונה. למעשה, זה אומר שאת בשבוע 6 (השבוע הראשון הוא 1) אבל הרופאים מתייחסים רק לשבועות מלאים, כלומר, הם מתייחסים לזה כאילו את בשבוע חמישי (והשבוע הראשון הוא לכן שבוע 0). בקיצור, ברכותי, מחר את מתחילה שבוע 7 או 6 לפי הרופאים. שיהיה לך הריון קל ונעים, איריס