ציסטה בשחלה - דחוף!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, קיבלת תשובה מאולטרסאונד ובו התגלה ציסטה בגודל 4 מ"מ בשכלה. מה המשמעות של הדבר?? איזה טיפול ובדיקות מומלצים בהתאם לתופעה?? אשמח לתשובה בהקדם. תודה רבה!!
עינת בוקר טוב. לפני כ-10 חודשים נמצאה אצלי ציסטה בשחלה בגודל 3 מ"מ והרופא אמר לי ברגע שאקבל את המחזור הציסטה תתנקה. עינת האם הרופא לא אמר לך מה לעשות? האם לא אמר לך שאינך צריכה לדאוג? לפי דעתי כדאי לך לפנות שוב לרופא ולהתייעץ עימו בכדי להרגיע את השקט הנפשי שלך. שיהיה לך יום נעים ומאושר.