שק היריון ודופק-דחוף!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי לכולם, אני נמצאת באמצע שבוע 7 (מהיום הראשון של הוסת) , אמצע שבוע 4 מיום ההפרייה. תוצאת הבדיקה דם היתה 9363.2mIU היום יש לי תור אצל הרופא. האם יש סיכוי שיראו שק היריון וישמעו את הדופק? אני ממש לחוצה!
היי, חבל שאת לחוצה....יש לך תוצאת בטא מצויינת. הנה אתר שיכול לתת לך מידע על כל נושא הבטא: http://www.inciid.org/betas.html לגבי,שק הריון.בד"כ רואים אותו בערך של בטא 2000....כך שאין סיבה שלא יראו.... דופק,גם הגיוני שיהיה בשבוע זה ואם הבטא מתפתחת כראוי. לדאוג זה לא בריא ולא תורם לאף אחד -לא לך ולא לעוברך ! בהצלחה ותעדכני.....
היי איילת, תודה רבה על העידוד. הבדיקה שלי בעוד 3 שעות, מקווה לטוב. מבטיחה לעדכן.