סוכרזית ודיאט בהיריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי לדעת האם יש איסור על לשתות משקאות דיאט ושתייה עם סוכרזית? אם כן, מדוע והאם יש כמות מינימום שמותרת ? תודה
ידוע לי שמותר לשתות משקאות דיאטטיים, המכילים אספרטיים כממתיק מלאכותי. למיטב ידיעתי, סכרין מאוד מאוד לא מומלץ בהריון (הטבליות שבפטריה הצהובה עם הראש הירוק). אני החלטתי להגביל מאוד את הצריכה, ביחוד בשלושת החודשים הראשונים בהם מתפתחים האיברים של העובר. מחודש רביעי, אני שותה מאוד מעט קולה דיאט. מאחר וצריך "לדחוף" הרבה נוזלים בהריון (כ 2-3 ליטר ביום), בחרתי לעשות זאת עם מי ברז, זה הרבה יותר נגיש, ניתן למדידה בקלות, פחות מצמיא וכמובן זול. אני ממליצה לך לאמץ את השיטה של "הבקבוק הצמוד". לחיים, איריס