בחילות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולכן! באיזה שבוע מתחילות הבחילות?? יכול להיות שהן בערב ולא בבוקר?
הדס שלום. אין לבחילות תאריך התחלה את בהריון אז או שיש בחילות או שלא כל אחת וגופה הבחילות יכולות להתחיל כבר בשבוע הראשון של ההריון ויכול להתחיל שבועיים אחרי. בהריון הראשון לא היו לי בכלל בחילות ובהריון השני היה לי מהתחלת ההריון ובהריון השלישי והאחרון שלא הצליח התחילו להופיע בחילות בשבוע השני כל הריון הוא שונה וגם אין לזה שעה קבועה או בבוקר או בערב או כל היום. אז הדס תרגישי טוב ושיהיה לך יום נעים.