בנוגע לתדירות בחילות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב , אני בשבוע השביעי להריוני. האם זה הגיוני שבחילות קשות מרגע שהופיעו לא יופיעו כל יום? האם זה מעיד על בעיה בהריון? אני יודעת שהבחילות יכולות לא להופיע בכלל , ושבתרבויות מסויימות שן לא מופיעות בכלל , אבל שוב , מרגע שהופיעו זה נורמאלי שלא יופיעו יותר? האם בכל יום הן עלולות להופיע ברמה אחרת? סליחה אם השאלה נראית טריוויאלית אבל אין לי כ"כ את מי לשאול , ולכן אשמח אם תוכלו לענות לי בבקשה...
אין לך מה לדאוג. יש ימים שהבחילות קשות ויש ימים שאין בכלל. זה לא אומר דבר בקשר להריון. תהי שמחה שאין לך בחילות. הריון קל. דבי