בדיקת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הוסת האחרונה הופיעה ב - 11.6 לאחר כחודש הופיעו הפרשות חומות ודקירות בבטן אתמול עשיתי בדיקת הריון של YES OR NO והופיע פס בדיקה חלש. היום עשיתי בדיקה של קליר בלו והתשובה יצאה שלילית. האם יש הריון או אין???????
גל שלום. ההצעה הכי טובה שאני יכולה לתת לך היא שתלכי היום או מחר בבוקר למעבדה ותעשי בדיקת דם ובאותו היום כבר תדעי מה קורה, כי כבר חודש וחצי עדיין לא קיבלת והסימנים שמופיעים אצלך לפי דברי אחות בי"ח הם סימני הריון אז תחסכי בכסף על הדברים האלו ולכי תעשי בדיקת דם שנמשכת שניה אחת וזהו ובערב כבר תדעי איפה את עומדת. שיהיה לך בהצלחה, רינת.
תודה רבה על ההצעה ועל ההתיחסות
מתוך ניסיון אני יכולה להגיד לך שהבדיקה של קליר בלו היא אמינה