כניסה להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מאמץ פיזי כמו מכון כושר (אירובי ומכשירים) יכול לעכב אפשרות של כניסה להריון? האם צריך להפסיק את המאמץ הפיזי בשלב בו מנסים להקלט להריון? תודה
מאי בוקר טוב. עד שידעתי שאני בהריון לפני כ-5 שנים עסקתי בספורט כמו אירובי ורק אחרי שהבנתי שאני בהריון בחודש שני הפסקתי לעסוק בספורט, אגב זה היה הריון שני. ספורט זה דבר בריא תלוי איך עוסקים בו ואין צורך להפסיק גם כשאת בהריון את יכולה להמשיך רק שזה צריך להיות בצורה כזאת שלא יזיק להריון, יש ספר על הריון ולידה ששם כתוב גם על ספורט ואיך לעשות. שיהיה בהצלחה.