ספא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם בהריון חודש חמישי, מותר לשבת בג'קוזי ולהנות מעיסויים בספא. תודה
היי, עד כמה שאני יודעת זה חד משמעי לא לפי הרופאים. אבל זה רק מה שאני שמעתי. בהצלחה.
ורדית שלום, לפני כשלושה שבועות נסעתי לחופשה ותכננתי לבלות בספא, כולל ג'קוזי, מסאג' וסאונה, לאחר שקיבלתי אישור מהרופא שלי לכל הפעילויות הנ"ל (הוא המליץ סאונה לא יותר מ 10 דקות ולקחת איתי נרות אגיסטן במקרה ויתפתח לי זיהום). בסוף, השתפנתי ולא עשיתי כלום (חוץ מללכת לים). יש הרבה שטוענים כי חום גורם להתרחבות כלי הדם ועלול לגרום להפלות, כנ"ל מסאג'. בקיצור, אני בדיעה של לעשות כל מה שביכולתי כדי שההריון יגמר בטוב. אז נחכה עם העיניינים האלה עוד כמה חודשים. תהני בכל מקרה, איריס