בטא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביום שלישי הייתה לי בטא 42, ביום חמישי 77, זה בסדר? אין הכפלה. בטא 42 זה תקין וסביר?
היי, זה לא מדע מדוייק...וזה לא רחוק מהכפלה-תלוי גם אם עשית את הבדיקה באותה שעה או שלמשל ביום שלישי מאוחר יותר וביום חמישי בשעה מוקדמת....גם לעיתים ההכפלה היא כל יומיים-שלושה ולא בול כל יומיים. בכל אופן,בתוצאה כזו אי אפשר לראות כלום באולטראסאונד לכן עלייך לבצע עוד בדיקה אחת או שתיים של בטא בהפרש של יומיים-שלושה ולראות אם ההתפתחות תקינה.... הנה כתובת של אתר עם נתונים על הנושא ! http://www.inciid.org/betas.html בהצלחה!
אני מאוד מודה לך על התשובה וככה, הבדיקה נעשתה באותה השעה של הבדיקה הראשונה והאחות פשוט אמרה לי שזה סימן להריון לא תקין והאמת אני מתה מפחד, ואם גם היום זה לא יכפיל אלה רק באותו יחס? איזה לחץ.