אנטיביוטיקה וכניסה להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, שמי שלומית. אני ובעלי ומנסים להיכנס להריון. השבוע חליתי בדלקת גרון וקיבלתי אנטיביוטיקה - התחחלתי לקחת את הכדורים ביום בו קיבלתי מחזור ואני אסיים לקחת אותם עוד 4 ימים. האם זה בסדר לנסות להיכנס להריון החודש, הכוונה כי לקחתי אנטיביוטיקה, או שזה בסדר כי עד יום הביוץ אפילו יש מספיק זמן. אני מאוד אודה לכם על תשובה מהירה, שלומית
למה לא תשאלי את הרופא/ה שלך ?
אין שום קשר משום ...
שלומית כתב/ה: > > הי, > שמי שלומית. אני ובעלי ומנסים להיכנס להריון. השבוע חליתי בדלקת > גרון וקיבלתי אנטיביוטיקה - התחחלתי לקחת את הכדורים ביום בו > קיבלתי מחזור ואני אסיים לקחת אותם עוד 4 ימים. > האם זה בסדר לנסות להיכנס להריון החודש, הכוונה כי לקחתי > אנטיביוטיקה, או שזה בסדר כי עד יום הביוץ אפילו יש מספיק זמן. > אני מאוד אודה לכם על תשובה מהירה, > שלומית