עצירות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי בנות יקרות האם משהיא יודעת מה לעשות נגד בעיות של יציאות בזמן ההריון האם ניתן לקבל איזה שהיא עזרה כל שהיא? חשוב לצין שאני ממש בתחילתו של ההריון שבוע 6,1 בבקשה שמישהיא תעזור לי זה ממש לוחץ לי
שלום לימור ! אני משתדלת להימנע מתרופות בהריון, לכן אימצתי כמה "תרופות סבתא" לעצירות : לאכול הרבה סיבים - פירות וירקות, ברנפלקס וכד'. פרות מיובשים (להיזהר מהקלוריות !) שזיפים מיובשים - להשרות לילה, ובבוקר לאכול וגם לשתות את מי ההשריה. מיץ שזיפים. בדרך כלל זה עוזר, או לפחות מקל על הבעייה. בהצלחה, והריון קל ובריא !
וגם לשתות הרבה מים ולהמעיט בשוקולד