הפלה בחודש מאוחר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מה פרוצדורת ההפלה בכל חודש עד חודש שביעי
שלום שושי, אני מאוד מקווה שהשאלה היא רק תיאורטית. אינני יודעת בדיוק מאיזה שבוע ממש מיילדים, אבל אני יכולה להגיד לך שאם מדובר בהיריון מתקדם, ההפלה מתבצעת בשני שלבים: השלב הראשון הוא לידת הולד, והשלב השני הוא גרידה, באם לא כל השילה יצאה במהלך הלידה. השלב הראשון של הלידה הוא במידה והעובר אינו חי. במקרה כזה מזריקים חומר הנקרא פיטוצין אשר גורם להתכווצויות ומדמה לידה רגילה (במקרה של לידה רגילה הרי התינוק שעומד לצאת גורם להתעווצויות). באופן זה מיילדים לבסוף, ומיד אחר כך מתחיל השלב השני. זה בגדול מאוד. אם תהיינה לך עוד שאלות את מוזמנת לפנות אלי בכל עת. כל טוב, ליאת-ש.