לבנות החמודות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לבנות הנחמדות הי אני חזרתי מהרופא שלי הכל בסדר עם העוברית שלי והוא שלח אותי לעשות בדיקות דם וזימן אותי לעוד שבועיים לעשות מוניטור וביקורת. אז זהו רציתי לעדכן אותכן.
יופי קרן שמחה לשמוע שהכל בסדר. שיהיה לך סופשבוע רגוע....
אגב חשבתם על שם לבונבונית? או שאתם לא מגלים?
מיכלי הי אני יאמר לך את האמת לא אין לנו עדיין שם וכל שם שאני מעלה בעלי לא אוהב וכל שם שהוא מעלה אני לא אוהבת הסכמנו להחילט שהיא תצא אולי היא תתין לנו תשובות קצת יותר ברורות. מה איתך את עדיין אצל חמותך או אמך מתי נראה לך שאת תכנסי לדירה? איזה שבוע את כבר? תמשיכי לעדכן אותי. מתה עליך קרני.