דימום בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נמצאת בשבוע תשיעי של הריון, אחרי שלוש הפלות רצופות. משבוע חמישי אני מדממת ברציפות, עם זאת העובר מתפתח, הצואר תקין ולכאורה הכל נראה בסדר. כמה זמן להערכתך דימום כזה (לא חזק, אך דורש תחבושת), עלול להימשך? מה ההסבר הרפואי להוראה לשכב במצב זה עד שהדימום יחלוף? האם לדעתך צריך לשכב גם חודשים?
אם כמו שאת אומרת אכן העובר ממשיך להתפתח כרגיל אז באמת מה שצריך לעשות זה פשוט לשכב במיטה וזה שווה את זה רק הרופא יכול לומר לך ממה נובעים הדימומים וכשהם יפסקו תנוחי עוד קצת ואז תוכלי לחזור לחיים רגילים מאחלת לך המון אושר והמשך הריון קל