דקירות ברחם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 14 להריוני לאחרונה לפני כמספר ימים התחלתי להרגיש דקירות ברחם(כמו דקירת מחט)ועיקצוצים הדקירות נמשכות כמספר שניות. האם זה נורמלי? מה יכולות להיות הסיבות לכך?
לפי מה שאת מתארת אלו הם הכאבים שמרגישים כשהרחם נמתחת. גם אני מרגישה בהם, וגם אני תיארתי את זה לרופאה שלי כמחט בתוך הבטן, אלו כאבים חדים ולכמה שניות בלבד נכון? אני בשבוע 17 ואני עדיין מרגישה בהם מדי פעם. בהתחלה נבהלתי והלכתי אל הרופאה והיא עשתה לי אולטרסאונד לראות שהכל בסדר, אבל היא אמרה לי שכה זה. יש שמרגישות בכך ויש שלא. בהצלחה שירה
שירה תודה על תשובתך היא מאוד הרגיעה אותי. אשמח לשוחח עמך בהמשך ביי.