דחוף לד"ר - מיקום שיליה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר שלום! לפני מספר ימים ביצעתי בדיקת אולטרסאונד אצל רופא מטפל, ונאמר לי שיש לי שיליה נמוכה. אני נמצאת בשבוע 20 לפי ו.א. ושבוע 21+ לפי אולטרסאונד. בסקירת מערכות מוקדמת השיליה היתה מרגנלית שכיסתה חלק מהפה. הרופא ביקש ממני בסקירה שניה שאני רוצה לבצע באופן פרטי בשבוע 22 לבצע בדיקה וגינלית. האם בדיקה וגינלית מסוכנת בשלב זה של ההריון? מה קורה אם השיליה נשארת נמוכה עד סוף ההריון - לידה מוקדמת יותר? ניתוח קיסרי? אודה מאוד על תשובתך.
ענבל, בד"כ שיליה נמוכה ( גם לי יש כזאת) עוד עשוייה לעלות ואז תוכלי ללדת רגיל, בערך בשבוע 30+ מבצעים עוד אולטרא סאונד למיקום שיליה, באם השיליה לא עלתה והיא עדיין מכסה אז משמע הדברים הוא ניתוח קיסרי ( אני בשבוע הבא צריכה לעבור את ה- US מיקום שיליה) בהצלחה בכל מקרה, חגית.