שק הריון קטן.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע ה-12 להריוני ובאולטראסאונד נצפה כי שק ההריון רקטן מתאים בערך לשבוע השמיני. האם שמהי שמעה על התופעה? אמנם הרופא לא התרגש וביקש שאהיה במעקב , מיותר לציין שאותי זה מטריד מאוד!!!!!!
האם זה היה אולטראסאונד לאימות גיל ההריון? כי אם כן, ייתכן שהייתה לך טעות בחישוב עד עכשיו, ושלמעשה את רק בשבוע 8.. אם הרופא לא התרגש זה כבר סימן טוב, לא? חבל על החששות וההתייסרות הפנימית, פשוט הישארי במעקב וחשבי רק חיובי!! קשה לעשות, אך משתלם!
תודה על תשובתך. אין טעות בחישוב כיוון שגודל העובר מתאים לשבוע ה-12 . אני אשתדל להרגיע עצמי לפחות עד לבדיקת האולטראסאונד הבאה.