מיעוט מי שפיר מסוכן???-דחוף לרופא או למי שיודעת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 37 אתמול בבדיקה נתברר לי שיש לי מיעוט מי שפיר שעומד על 9 ס"מ כשהקו התחתון הינו 6 ס"מ ואז מיילדים. נתבקשתי להיות במעקב כל 3 ימים לפחות שאלתי היא האם זה לא מסוכן לעובר האם לא לא ייתכן מצב שבמקרה ותהיה לי ירידת מים לא יישאר מים לעובר עד שאני אגיע לב"ח? לא כדאי ליילד כבר עכשיו? אני אציין שמשקל העובר 2900-3000 ק"ג ההערכה שבוצעה לפני שבוע בבקשה תשובה דחוף אני בלחץ
פני כבר עכשיו למיון ללא דיחוי!!! לפי מה שאני יודעת, העובר יכול להיות במצוקה ואז תיתכן הקדמת הלידה. בכל מקרה, אל תתמהמהי! מחזיקה לך אצבעות
ראשית כל תודה על התשובה המהירה אתמול הייתי במיון ואני מוזמנת שוב מחר על הבוקר השאלה היא האם ניתן לעמוד על כך שכבר מחר יבצעו זירוז לידה או שזוהי החלטה שנתונה רק בידי הרופא?