לבנות-האם יש משהו להרגעה שניתן לקחת?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 6 עם המון חרדות, יש משהו טבעי שניתן לקחת ולא יזיק?
אני מתנצלת אבל אני לא חושבת אני חושבת שעדיף עבודה עצמית כלומר תדברי לעצמך תראי סרטים נעימים בטלביזיה ואני כאן בשביל כל שאלה שתיהיה לך ואשמח להרגיע אותך בכל אשר תזדקקי תרגישי טוב
יש תרופה הומפאטית שניתן לרכוש אותה בסופר פארם אן בית מרקחת שמה בישראל- רסקיו רמדי מומלץ בחום...
היי אני מסכימה עם מיכלי, עדיף לא לקחת שום דבר גם לדברים הטבעיים עלולה להיות השפעה לא טובה אני כדי להירגע שותה מים רותחים עם כפית סוכר חום (אפילו קפה לא שותה.....) שיהיה בהצלחה.
לי שתי רופאות המליצו על טבליות קלמנבין וטיפות ולריאנה, ששניהם לא מזיקים, אבל תבדקי עם הרופא שלך. בהצלחה