למיכלי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מיכלי, שלום לך! איך את מרגישה? ראיתי שאת היית צריכה לעבור מי שפיר? איך היה? באיזנ שבוע את? אני מחזיקה לך אצבעות כל הזמן. שיהיה לך רק טוב.
היי מה שלומך איך את מרגישה המון המון תודה על זה שאת חושבת עליי מאד יפה מצידך ועוזר לי המון. ביום חמישי עשיתי את המי-שפיר לא נורא כל כך עכשיו מחכים לתשובה ומקווים לטוב תחזיקי לי אצבעות אני בשבוע 18 עכשיו וזמן עובר לאט לאט רק אצל אחרים זה רץ אבל אני מרגישה בטוחה יותר ואופטימית יותר טפו טפו טפו חמסה חמסה ספרי לי מה קורה איתך מזמן לא שמעתי ממך וכמובן שוב תודה ושיהיה לך שבוע נפלא