פרוגסטרון סינטטי בזמן בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום רב, אני בת 27, שבוע שביעי להריוני (הריון ראשון). בבדיקות דם שנעשו לי, רמת הפרוגסטרון היתה 34 שלטענת הרופא היתה מעט נמוכה מהרגיל. לאור זאת ולאור העובדה שהיה לי מעט דימום (לא מתמשך) החליט הרופא לתת לי טיפול תומך בתרופה הנקראת אוטרוגסטן (פרוגסטרון) במינון של 4 כמוסות (100 מ"ג כל כמוסה) פעמיים ביום במתן וגינאלי. שאלותי הן: 1. האם פרוגסטרון סינטטי אכן יסייע בתמיכת ההריון ? 2. האם פרוגסרטון סינטטי עשוי לפגוע באיזו שהיא צורה בהתפתחותו התקינה של העובר (כפי שצויין בספר "אנציקלופדיה להריון ולידה") ? אודה מאוד על תשובתך, ליהי.