האם מותר אדויל - דחוף!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בנות אתן חייבות לעזור לי, אני בעבודה ופשוט מתפוצץ לי הראש. מישהו כאן הציע לי אדויל ואין לי אקמול. מישהי יודעת אם מותר לקחת? אם מישהי בבית ויש לה את המדריך, אז בערך בעמוד 470 יש רשימה של התרופות המותרות. אני אשמח אם מישהי תוכל לבדוק בשבילי. אלפי תודות. איריס
לאיריס - כמה שידוע לי, מותר אקמול, בשעת הדחק - גם אופטלגין, אבל לא אדוויל. ליתר בטחון - תנסי להתקשר להמכון הטרטולוגי של משרד הבריאות: טלפון: 02-6243663/9 ותרגישי טוב !
תודה צליל. בשבילי את אותוריטה, אז אולי אני פשוט אתחפף הביתה.