לכל הבנות שמבינות במשקל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, אני בשבוע 16 להריוני ואתמול הייתי אצל הרופאה שלי והיא אמרה לי שהעלתי בקושי חצי קילו - ושאלה אם אני אוכלת בכלל?! אני אוכלת המון כל היום, כבר חברה שלי למשרד צוחקת עלי שכל הזמן יש לי משהו בפה. אבל אני אוכלת חוץ מצהריים וערב - ירקות ופירות. האם זה בסדר? שירה
זה בסדר גמור!!! זה עוד יעלה . אני עד שבוע 20 העלתי קילו...
המשקל שעלית הוא בסדר גמור, יהיה לך עוד זמן להעלות את המשקל. אני למשל בהריון הקודם הורדתי 5 ק"ג עד חודש שישי בגלל ההקאות ואח"כ עליתי 9 זה נורמלי