איך נפתרים מפטריות בואגינה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כבר הרבה שנים שאני סובלת מפטריות ואגינאליות , כנראה מהגלולות למניעת הריון. איך ניתן לפתור בעיה זו ולמה נושא זה אף פעם לא מוזכר בעיתונות הנשית?
יש חיידקים פרוביוטיים (ביפידוס ואצידופילוס) ניתן לקנות בבית מרקחת בכמוסות. יש כמוסות "מחוזקות" לבעיות כאלה (נקראות פמינה או משהו דומה) על הבקבוק כתובות ההוראות. באופן כללי למניעה וגם לטיפול בולעים גלולה או שתיים ליום אם יש לך פטריה עכשיו אפשר גם לפרק את הכמוסה ולמרוח בוגינה כשלושה ימים (פעם פעמיים ביום). גם מיץ חמוציות או כדורי חמוציות בבליעה יומית יכולים לעזור. נסי, זה בריא בכל מקרה גם למערכת העיכול. בהצלחה