המון תודה לכל המלאכיות מהפורום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
על הברכות, העזרה והאיחולים. תבורכו
תסלחו לי הבנות שהיו זקוקות לאוזן קשבת ולא הייתי כאן בשבילכן אלא הייתי שקועה בעינייניי
היי מיכלי היקרה! קראתי עכשיו לגבי המי שפיר מחר.....שיהיה בהצלחה רבה !!!!!!!! אין לי ספק שהכל תקין,סבלת וכאבת מספיק עד הלום,הגיע הזמן להנות מהעובר המתוק שגדל בתוכך ולחשוב קדימה ....את אוטוטו אמא !!! :-)) בהצלחה מכל הלב, "איילת"
כשתהיי בבדיקה ואחזיק לכם אצבעות. אל תדאגי אם הערב תרגישי קצת לחץ בבטן, זה יעבור עד מחר בבוקר. בהצלחה יקירתי, יהיה בסדר. איריס
מיכלי יקירתי, אני מחזיקה לך אצבעות. אני איתך לכל אורך הדרך ומחר גם אני מיועדת לעשות מי שפיר. שיהיה לשתינו בהצלחה, ושנוכל בשבוע הבא לחזק בנות אחרות כמה הבדיקה לא מפחידה וכדאית. חיבוק גדול ממני, גלי