סרוקסט והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מבולבלת. הפסיכיאטרית שלי אומרת שאסור לקחת סרוקסט בהריון בעוד שרופא הנשים שלי אומר שאין עם זה שום בעיה. כיצד אוכל לדעת האם מותר או אסור להשתמש בסרוקסט בהריון?
אני הייתי מקשיבה לרופא הנשים. הוא מבין טוב יותר מה טוב ומה לא לעובר. על כל תרופה רשום שנשים בהריון צריכות להתייעץ עם רופא לפני שהן נוטלות את התרופה. זה בדיוק מה שאת עשית- שאלת רופא נשים שמבין בהריון ופסיכיאטרית שמבינה בנפש! אל תערבבי בין השניים וכך לא תהיי מבולבלת! מקווה שעזרתי!
תנסי להריץ חיפוש על המילה "סרוקסט" - ותראי שיש הרבה דיונים בנושא, וסיפורים של בנות שלקחו וילדו בשלום. הריון קל ונעים !