מומחה לפריון והפריות מבחנה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 36 יש לי ילד בן 8 בהפרייה טבעית מזה שנה וחצי אני מנסה להרות.עברתי 3 הפריות מבחנה שהאחרונה הסתיימה לצערי בהפלה מלאכותית בשבוע ה9. לאחר הפסקה לצרכיי התאוששות החלטתי לנסות שוב והפעם ללכת על הטוב ביותר. הבנתי שפרפ' משיח הנו המומחה בתחום (אגב כיום אני מטופלת באיכילוב). בקשתי היא לקבל את מספר הטלפון של המרפאה שלו או כל אמצעי אחר ליצירת קשר עימו. תודה רבה
בוקר טוב, ובכן, פרופ' משיח הוא אכן הטוב מכולם, את יכולה להתקשר למוקד מכבי ולקבל את הטלפון שלו. הוא מנהל את מחלקת הפיריון במרפאות חוץ של אסותא ברמת גן. ואני יודעת גם שפעם בחודש הוא גם מייעץ שם אבל לגבי פרטי זה צריך לשאול אותו. מוקד מכבי: 1700505353 מרפאות חוץ: 036751515 הרופאים שם נהדרים, מומלץ מאוד גם ד"ר אוסבלדו רבינוביץ ופרופ' בידר. שיהיה לך המון בהצלחה שרינה
תודה על המידע עזרת לי מאוד!